Gratulerad!!

Då var man 28 år och jag har blivit gratulerad av nära och kära igår. Tack för alla fina presenter :)

På kvällen var det dax för älsklings present, bowling och middag! Mormor och morfar tog med sig lilla gumman efter kalaset och de hade haft det så mysigt. De var och tittade på morbror Sebastian som spelade match, sett och diggat till melodifestivalen och myst!
Vi hade en underbar kväll jag och älskling <3 Bowlade och det är ju såååå roligt! Det bar en jämn match rakt igenom, men jag förlorade då älskling gjorde en strike det sista. Tror han vann med 8 poäng så det var tight :) Sen blev det trerätters och vi åt så mycket mat så vi nästan rullade därifrån. Mätta och goa :) Sådana här stunder njuter man lite extra av, då det inte blir så ofta längre. Jag och maken på tumanhand <3


Frozen Cheesecake bjöds gästerna på.


Även annat gott!


Redo för en underbar kväll <3


Vi har en vandrande filt här hemma ;)

Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Mormor M

Vandrande filtar är kanske inte så ovanligt i G-skog som på andra ställen ha ha <3

2014-02-25 @ 18:04:29
Postat av: mostra o Dan

Tack för ett härligt kalas med mkt gott.

2014-02-25 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0