Tjoho!!

Vi lever men jag har inte hunnit bloggat. Varit mycket med inskolning och nu, denna veckan, har jag börjat jobba. Så nu är det på allvar!! Lämningen på dagis tycker jag har gått bra och det känns bra. Sen hade jag kunnat vara hemma ett litet tag till känner jag, men det har nog inte känts annorlunda om någon månad. Det är klart jag hellre är hemma med lilla älsklingen än att vara på jobbet. Men pengarna måste in och allt funkar ju bra :)

När jag har lämnat henne på dagis så åker jag hem en liten sväng innan jag åker vidare till jobbet. Det är ju så himla tyst. Ingen liten tjej som rasslar och grejar. Samma sak i bilen, jag tittar i backspegeln och så är bilstolen tom. Konstig känsla och det tar nog ett tag innan man vänjer sig!! Man har ju haft henne med sig dygnet runt i stort sett och helt plötsligt har man inte det.
Nu när jag börjat jobba får ju mina älsklingar mer tid tillsammans :) <3

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dem <3

Lite bilder bjuder jag på:

Vår lilla prinsessa <3


Ute och busar innan dagis!!


Ny jacka och nya skor till lilla gumman!


Fick en vacker ros av älskling på alla<3dag!


Mor och dotter ute i solens sken :)

Kram Angelica




Kommentarer
Postat av: mostra

Va stor hon blir Felicia kul att träffas till helgen.

2014-02-19 @ 19:47:31
Postat av: Mormor M

Så fina bilder ni är ju så söta <3

2014-02-19 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0