Liten är sjuk :(

Det var ju inte så här vi skulle ha det på vår sista vecka innan inskolningen. Magsjuka :( eller äckelsjuka som den egentligen borde heta.
Felicia tvär vaknade efter att älskling lagt henne igår kväll, så jag gick upp för att lägga om henne. När jag öppnar dörren känner jag en sur stank av spya (den värsta lukten jag vet). Välkommen magsjuka!! Hon hade spytt ner hela sin säng. Tror hela maginnehållet kom upp. BLÄ :( Hon spydde några gånger till i natt.

Idag har detta fortsatt plus att hon har feber. Usch! Inte roligt att vara liten och spy :( Peppar, peppar........så har jag och Jimmy klarat oss, än så länge!! Vi får väl se vad det blir av detta.


Lilla älsklingen <3


Kram Angelica


Kommentarer
Postat av: Ida o co :)

Men fyyyy. krya på dig Felicia!

2014-01-27 @ 22:53:47
Postat av: Mormor

Inte roligt och va liten och sjuk. Stackars gumman. Kramiz

2014-01-28 @ 08:33:34
Postat av: Angelica

Tack Ida!!! Vi får hoppas hon blir bra snart!!
Nej det är inte roligt mamma/mormor!! :(
Kramiz

2014-01-28 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0