Tjoho!!

Oj vad dagarna går! Tycker inte det var längesen det var fredag och så är det fredag igen. Det betyder väl att man har roligt :) och det har vi!

Jag och lilla gumman busar och myser om dagarna och sen på em kommer pappan i huset hem. Då är det en liten tjej som verkligen skiner som en sol och springer till dörren och möter sin pappa, sträcker upp armarna, blir upplyft och får kramar och pussar. Man blir alldeles varm i hjärtat, mina älsklingar <3


Imorse var vi uppe kl. 7 och lika glada var vi för det :)

I söndags var brorsan och Vincent här på em och vi åkte pulka med barnen. Bus i snön är alltid kul! Annie jobbade och Jimmy jagade så då myste vi 4 :)


Hela rövargänget <3

Nej nu ska jag fortsätta att fredagsmysa med gubben min <3
Kram Angelica




Kommentarer
Postat av: Mormor M

Så fina rövare trodde jag inte fanns!!!!!!!!!!!

2014-01-27 @ 12:48:13
Postat av: Angelica

Tack snälla mormor <3

2014-01-27 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0