Pang.....Bildbomb!

Ett tag sen sist, så här kommer det bilder! 😃


Mina fina föräldrar <3 Mamma fyllde 51 år under veckan så det var kalas :)


Jag och Lillebror :)


Mys med morbror!!


Bus och mys med morfar/farfar!!


Farmor och Erik :)


Morfar!!


Min mormor och Felicia!


Födelsedagsbarnet och hennes syster!!

I helgen grävde vi och förberedde på uteplatsen. Rören blev i ordning och på plats. Pappa hjälpte till att gräva! Jag och mamma stod för markservicen.


Pappa :)


Älskling är nöjd :)


Felicia-och-mormor-mys <3


Felicia och morfar <3


På söndagen passade mamma Vincent, så då kom de hit och kusinerna Bus hade så roligt tillsammans <3
Här sitter de båda i grävare med morfar/farfar. Spännande :)

Nej, nu ska hör sovas!!
God natt!


Äh, en bild till fick det bli från mammas kalas. Kusinerna Bus myser i sina pyjamaser <3


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0