Here we go again!!!

Ja och vi fortsätter sjukstugan här hemma! Nu är det verkligen inte roligt längre :( Hade laddat för en vecka med jobb nu, men icke! 
Älskling mådde inte så bra senare igår em, med inte trodde vi att han hade magsjuka iaf. Han spydde som en gris och idag är det andra änden, vilket är bättre iaf. Sist älskling hade magsjuka var julen 2002, så han har klarat sig alla de andra gångerna som jag och Felicia har haft. 

Av de senaste 20 dagarna har jag jobbat 3. Det är inte roligt alltså, är ju jämt pinsamt när man ringer chefen! Men man kan ju inte hjälpa det och det vet jag.

Vi håller iaf alla tummar och tår att detta är den sista omgången nu och att jag klarar mig!
Tvätta händerna där ute gott folk, för detta vill ni inte ha :(

Tvättmaskinen får jobba hårt!!

Annars på dagen igår så plockade vi det sista riset efter träden som har blivit fällda. Vi grillade korv till lunch och hade det gôtt i det fina men blåsiga vädret.


Ha det bra där ute!!
Kram Angelica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0