Full frys......

inte med Stefan och Krister då utan här hemma! Det har blivit mer kött av olika slag (stekar, biffar och färs) i frysen, så nu är den laddad. Det blev både älg-och rådjur :0) Mamma har varit här och hjälpt oss , eftersom mitt bäcken inte riktigt orkar med när jag måste stå för länge. Men jag servade mamma och älskling med vad de behövde och packade kött. Riktigt bra teamwork hade vi :0)
Tack så mycket för hjälpen kära mor ❤

Under veckan så har vi varit på den andra och sista gången på föräldrakurs. En väldigt bra kurs tycker jag. Fick lära sig om både förlossning, andning och att leva med en liten bebis. Roligt att träffa andra i samma situation också. Vår kursledare var Jessica Stuart Beck och hon är ju så himla bra. Vilken berättarröst hon har. Man kan bara sitta och lyssna och hennes röst bara griper tag om en.

Igår kväll var jag och tittade på tjejerna när de spelade mot Skoghall. Sen behöver vi väl inte säga mer än det ;0) Det blev förlust och va väl ingen höjdar match, men Skoghall va bra och Åmot har gjort betydligt bättre matcher om man säger så.
Missade även det som va något att se i Sveriges match mot Tyskland. Gav upp efter 3-0! Men, men sånt är litet! Inbillar mig att det var därför det gick bra för dem, för att jag slutade titta ;0)

Nu ska vi gôtta oss och kolla på film. Vad det blir för någon, får vi se :0) Ha en fortsatt bra lördagkväll!
KRAM! / Angelica


Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, så gott att ha frysen full med älg och rådjur!

Ja, jag tänkte lite på dig när jag skrev om tiden till sjukhus. Är inte avundsjuk. Och det är ju bra att ha i huvudet att det inte behöver ta lång tid bara för att det är första barnet! Fråga mig! ;)Hellre åka för tidigt än för sent om man som ni har en bit att åka.

Kram

2012-10-20 @ 21:35:42
URL: http://mochamanda.bloggplatsen.se
Postat av: mostra

Va gulliga ni är. Kram

2012-10-20 @ 22:14:56
Postat av: Angelica

Tack Mostra :0)

Ja det känns bättre att ta det säkra före det osäkra, iaf en sån här gång.

2012-10-20 @ 23:55:50
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0