Letat......

och vi fann den! Våran julgran alltså :0) Jag och lilla gumman gav oss ut i skogen för att leta och wips så stod den bara där. Den perfekta julgranen, som nu är klädd och lyser så fint i vårt hus. Lilla gumman var såååååå fascinerad av granen, härligt att se den glädje hon visar :0) Lilla älsklingen, det var svårt att låta granen stå ifred. Det är klart man måste få undersöka!
Bara tomtarna kvar som ska upp nu. Det börjar bli ordentlig julstämning :0) Åh vad jag älskar julen.


Julgran-letar-teamet!


Man blir trött av att leta julgran. Lika bra att sova lite när det vaggar så gott på mammas rygg.


Klädd och klar :0)

Imorgon ska jag till frissan, men jag säger inte vad jag ska göra. Det får ni se imorgon!
Kram Angelica






Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ä mammas flecke du. Ja är stöllet i jula ja åg. Puss och kram.

2013-12-20 @ 08:38:55
Postat av: Mamma

Du ä mammas flecke du. Ja är stöllet i jula ja åg. Puss och kram.

2013-12-20 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0