1:a maj = 20 års kalas och korvgrillning

På lördag var det dax för kalas, mina kusiner Cassandra och Antonia fyllde 20 och 17!
Roligt att träffas! Vi var i Peter och Lisas nya lägenhet. Den var mycket fin!


Jag och min farbror Peter


Mina kusiner Antonia och Cassandra


På kvällen var det dax för braseldning hos mamma och pappa.


En stor rishög

Vi var många som eldade och grillade korv. En samling vid den varma brasan, det blev prat och korttagning så klart :0)


Tänt var det här


Korvgrillning - många korvar grillades denna kväll


Morfar


Älskling


Tre damer - Kusinen Fredrika, Moster Birgitta och Farmor Annica


Pappa och Dan


Mormor och Mamma


Tomas och Erik

En mysig vårkväll!


Kommentarer
Postat av: mostra

Det var en mysig grillkväll på Lövhäll. Alltid roligt att träffas.

2010-05-08 @ 17:12:08
Postat av: Angelica

Ja det är det!

2010-05-09 @ 13:05:39
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0