Första ljuset är tänt

Första advent och ljus nummer 1 är tänt. Även stakarna i fönstrena lyser och julgardinerna är upphängda. Nu börjar man få lite julkänsla och det är en bra känsla det! Som jag har sagt innan, så älskar jag julen.





Idag pysslar jag inför julmarknaden som är fredag och lördag nästa vecka. Det är rofyllt att bara sitta och pyssla i lugn och ro. Julmarknaden är i Kvarnen i Sulvik 3-4 dec mellan kl. 10.00 - 17.00. Välkomna dit!

Efter ungefär en veckas förkyldning så känner jag mig mycket bättre och har mera ork.
Ha en fortsatt bra första advent och veckan som kommer.

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tänk vad man hinner med mycket när man är sjuk ;) Nejdå, Men du är väldigt välkommen tillbaka imorgon om du är pigg :)

2010-11-28 @ 16:44:17
Postat av: Jag

Jag kommer imorgon! Vi får väl se hur många vi blir ;0)

2010-11-28 @ 19:30:49
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja julen gilla jag också. (Kul på jul) Kramiz

2010-11-29 @ 16:43:48
Postat av: Jag

Mysig med jul :0)

2010-12-01 @ 11:51:37
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0