500 mål

Nej, det är inte jag som har gjort så många mål. Det är Lisa "Lunkan" Lundqvist.


Målsprutan

Vi spelade match igår, borta mot Grums. Laddade till max och matchen blåstes igång. Vi vinner med 7-4 :0) Gött väl! Innan matchen hade Lisa gjort 498 mål, så det fattades 2 mål till 500. De 2 målen gör hon + 2 till, så nu har hon gjort 502 mål under alla sina år. Inte dåligt! Grattis Lisa!

Igår kväll blev det jättelugnt och skönt! Vi eldade i kamin och tittade på film. En riktig myslördag! Härligt, härligt!


Varmt och skönt framför kamin - Barry och Bianca

Idag har vi varit ute på en promenad och det var så lugnt och härligt. Händer inte så mycket idag verkar det som, folk softar och småågrejar lite. Det var inte så mycket fart på våra små när vi kom hem heller. De låg och gosade alla fyra!


Lester göttar sig!


Barry, Mico och Bianca myser tillsammans

Nej, nu ska jag fixa en tekopp och kura ner mig under en filt! Ha en fortsatt bra helg och söndag!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mormor

Visst är det gott med katt? Så tillgivna och förståndiga.Vår lilla Mimmi är också så go.Puss och kram.

2011-02-07 @ 11:46:23
Postat av: Jag

De är härliga mormor! Er lilla Mimmi är så go! Puss och kram

2011-02-07 @ 12:19:41
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0