En trevlig helg!

I helgen hade vi det trevligt =) Vi hade nämligen ett 55-års kalas eftersom vi båda har fyllt år! Jag 25 och älskling 30! Vi hyrde bystugan i Gårdsås, så på lördagen var det dax att fixa i ordning där. Bord, sittplats, i köket och med musiken. Det blev ett lyckat kalas och det kom mycket folk =) Mycket trevligt hade vi!



På söndagen var det dax för städning, men det gick rätt så fort faktiskt. Världens bästa föräldrar hjälpte till, så vi var 4 som plockade och dolade =) Vi var alla förvånadsvärt pigga faktiskt, vilket kändes väldigt gött.
Efter städningen var det dax att göra de sista bröllopsinbjudningarna och alla blev färdiga. Så nu är de klara för att bli ivägskickade =)

Det har varit kallt både idag och igår! Det kommer lite snöflingor får skyn nu, men det slutar nog snart. Det är ju inget som lägger sig ändå! Det var på 0:an i natt när jag kom hem från jobbet. Kyligt!

Nej, det är dax att fortsätta tvätta så jag får väl göra det! Ha en fortsatt bra dag!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Kristina

Synd att jag var borta! Men det kommer fler fest tillfallen hoppas jag! Puss och kram

2011-05-03 @ 12:48:12
Postat av: Jag

Det gör det vettu =) Puss o kram

2011-05-03 @ 13:05:10
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0