Det kanske är dax?

Att ta det säkra före det osäkra och börja bygga en ark. Fortsätter det så här så är det nog bäst.
Herregud vad det regnar alltså! Hade tänkt att åka på loppis i Åmotfors idag, men det känns inte så lockande när man ser skyfallet utanför fönstret.

På tal om Åmotfors, så var jag där igår kväll på en 90-årsfest (3x30). Det var mycket folk och väldigt trevligt :0) Det var filmtema på festen, så alla var utklädda! Jätteroligt att se att alla verkligen tänkt till och lagt ner sig :0) Jag var utklädd till en i Björnligan, bekväm outfit för den som är gravid (mina egna byxor och en röd tröja) :0) Man kunde även hitta Grannen i Beck, Edward Scissorhands, Jokern, Batman och Robin, Fred Flinta, Zorro, Mr Bean och mång fler. Tack L, A och K för en kanonkväll!

Nej, ni får vi ha en fortsatt trevlig, regnig söndag!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mostra

Denna klädsel klädde dej bra tycker jag. Förstår att festën var kul. Ha en bra vecka.

2012-08-26 @ 21:06:34
Postat av: Angelica

Det var jättetrevligt! Mycket skratt och prat :0) Tack detsamma!

2012-08-26 @ 22:06:50
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se
Postat av: Gika

Haha go du!! Kram

2012-08-26 @ 23:19:21
Postat av: Angelica

:0) Kram

2012-08-27 @ 00:11:16
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0