Vitt....

av snö på backen när jag slog upp ögonen imorse! Första snön är kommen och det är oktober än! Tidigt! Skönt att vinterdäcken är på båda bilarna :0)

Idag är det 2 veckor kvar till BF och nu längtas det verkligen i mängder! Ska bli så roligt att få träffa vår lilla älskling i magen ❤ Få se vem den lille krabaten är, eller lille och lille, h*n väger mellan 3,1 och 3,2 kg och är ca. 50 cm lång nu.
Det börjar bli riktigt trångt där inne nu och det bökar och har sig ordentligt! Jag kan inte föreställa mig hur det kändes för min mamma när hon gick med mig (jag vägde 5 kg när jag föddes) då kan vi snacka om trångt iaf!

Ha nu en bra dag och vecka där ute i vinterlandet! Kör försiktigt på vägarna!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vintervitt och lite ljusare! Kram och må så bra.

2012-10-31 @ 11:17:27
Postat av: Angelica

Lite ljusare blir det :0) kram!

2012-10-31 @ 18:42:04
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0