Hösten har kommit!

Nu är hösten här och det är lite mysigt faktiskt :0) Att få krypa upp i soffan under en skön filt, tända ljus och bara mysa i mörkret! Jag tycker inte det är så dumt! Alla årstider har sin charm! Sen kanske det inte är så konstigt att det längtas lite extra just denna hösten ;0)

Idag har vi plockat in utemöblerna och andra somriga prylar. Gör oss redo för hösten! Fågelstugan är uppsatt också, så nu får de små fåglarna mat. Det är en massa fåglar av alla de sorter som äter och gottar sig :0) Det måste de ju få nu när det börjar bli kallt. Vi hade faktiskt -5 grader natt tills torsdagen. BURR!
I fredags gjorde jag mig en tur till shoppingcentret i Ch-berg. Fick inte tag på riktigt allt jag hade tänkt mig, så det får nog bli en tur till Karlstad framöver.

Jag har också tvättat lilla älsklingens ❤ små kläder under veckan. Allt måste ju vara i ordning tills h*n kommer till oss! Ja, eller det mesta iaf! Det är ju inte så länge kvar, lite drygt 7 veckor, så det närmar sig :0)
Vi var även hos barnmorskan under veckan och allt var så bra så med oss båda :0) Vågen visade 12 kg upp och det känns att det har börjat bli vätska i kroppen (som ni kan se på bilden kan jag inte ha ringarna längre, utan de får hänga runt halsen nu ett tag istället).

Nej nu får det bli till att göra lite kvällsmat! Ha ett bra veckoslut och kommande vecka!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mormor

Du bara växer och växer,men snart har du växt färdigt.Oj så roligt det skall bli.

2012-09-24 @ 15:21:06
Postat av: Angelica

Ja det närmar sig :0)
Det ska bli jätteroligt :0)

2012-09-24 @ 16:16:10
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se
Postat av: Malin

Härliga magen! Fast nu börjar i alla fall jag känna mig fruktansvärt osmidig och magmusklerna har liksom slutat fungera! :)

Ja visst vore det kul att träffas. Det får vi försöka få till. Inte långt borta nu! Veckorna går så fort! Kramar

2012-09-26 @ 21:56:03
URL: http://mochamanda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0