Tomteverksta!

Har ju glömt att berätta!
Jag och min vän Lisa ska vara med på en stor julloppis i Karlstad den 15/12, så tomteverkstan är i full gång här hemma. Roligt att komma igång lite med pysslandet igen :0) Blir inte så mycket gjort under dagarna då det är full rulle och lek med lilla <3:at vårt, men när hon lagt sig för kvällen pysslas det!

Jag ska påminna er när det närmar sig, men kom ihåg detta nu och ta er en tur till Karlstad denna dag :0) Vid travbanan i något som heter Totohallen ska vi vara. Totalt skulle det bara 80 säljare så grejer blir det :0)

Bilder på mitt pyssel får ni se när det närmar sig!
Nej nu blir det till att sov! God natt!

Kommentarer
Postat av: mostra

Va kul att pyssla lite. Roligt med julmarknad.

2013-11-26 @ 19:11:24
Postat av: Angelica

Ja det är roligt Mostra :0) Älskar ju jul och pyssel, så det är ju en bra kombination :0)

2013-11-26 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0