Påsk!!

Det har varit en härlig påsk! God mat, gott godis, fint väder och omringad av underbara människor :)På långfredagen kom familjen Lindgren/Engmark och de hade korv med bröd med sig. Grillen tändes och vi åt ute :) Mycket mysigt!! Marshmallow-grillning!Påskafton var vi hos mor och far och senare svärmor och svärfar. Felicia fick så många fina och goda presenter/påskbrev. Tack allihop!! Kusinerna Bus <3 Plocka sten i hinkar är mycket kul! Sitter i farfars knä! Vår lilla påskkärring myser i solen hos farmor och farfar <3Annars har vi grejat lite här hemma. Fixat i garaget bla! :) Idag har jag och Felicia gått tipspromenad med Karin och hennes mamma. Där har inte den lille kikat ut än, så nu är det övertid sen i onsdags. Kommer nog snart får vi tro, vill ju snosa nyfödd bäbis! :) Annars har vi mest tagit det lugnt, för lilla Hjärtat hostar en del så imorgon stannar jag hemma med henne. Det är iaf på bättringsvägen, så vi får hoppas det går över snart. Fruktstund ute i det fina vädret. 28 grader i solväggen :)Nej nu ska jag gå och lägga mig!God natt folkens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0