Tjoho :)

Nu var det längesen och en del har hänt!!
Jag har blivit faster igen ❤ Grattis till er!!


En liten Sötis ❤

Något tråkigt har också hänt tyvärr :(
Jag fick sent en söndag kväll åka till Djursjukhuset i Karlstad med vår honkatta Bianca, som då varit dålig i lite drygt 2 dygn. Kände på mig att något inte var bra! Efter MÅNGA provtagningar (som inte visade något fel) så fick vi ta bort henne. Det visade sig till slut att hon hade fått en tandsjukdom + dålig tandhälsa! Det tråkiga var att det inte syndes i munnen för det var under tandköttet som det var dåligt!!
Så nu är hon i katthimlen hos sina bröder ❤


❤ Älskade fina Bianca ❤


Är så glad att vi har denna lilla parveln ❤ Annars hade det inte varit så livat i holken. Full rulle är det som gäller.
Felicia och Figaro är så glada i varandra och det känns så himla kul! Det är nog mest hennes lilla katt ❤


Bästa vänner ❤

Annars har semestern varit kanon med fint väder och härlig ledighet. Idag är det arbetsdag nr 2 och man har väl redan kommit in i det hela.
Här kommer lite bilder från semestern :)




Jaktmässa i Sunne


En tjejkväll med min fina vän Linda!




Detta är en bild på min mormor när hon var ung och jag har alltid tyckt att hon har sett ut som en filmstjärna. Vacker som en dag!!


Badandet i Årbotten!!


❤ Mina två älsklingar ❤


Då synen blivit äldre, används ni glasögonen lite oftare!




Vi har haft en underbar semester!
Kram Angelica


















Kommentarer
Postat av: Fredrika

Härliga sommar å fina kort!! Kram

2014-08-28 @ 10:15:00
URL: http://gikasasja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0