Tiden går!!

Här kommer det lite bilder på allt som hänt sen sist :)
Vi har varit och fikat på Caféet här i Gunnarskog. Det ligger vid Larstomta i Stommen för er som vill veta!
Deras öppettider är:
Måndag - Fredag 11:00 - 18:00
Lördag - Söndag 12:00 - 19:00







De har även en liten affär med gamla saker där :) och jag fick en jättefin gammal burk av min älskade make <3






Felicia har fått en ny bilstol. Får mamma och pappa en ny bil måste hon få en ny stol ;)
Nej då hon behövde en, den andra hade gjort sitt kändes det som.

Jag har klippt mig och färgat håret!


Före!


Efter!

I helgen har vi fortsatt med uteplatsen och det kommer bli så bra. Älskling är så duktig :)


Han får ju förstås hjälp av vår lilla hjälpreda <3





Jag har också åkt i mor och fars nya fina bil :)





Idag är vi hemma jag och Felicia. Hon hostar en del så det var lika bra tyckte vi. Hon har sovit oroligt pga all hosta så vi ska bara mysa och vila oss <3

Ha nu en bra midsommarvecka och sköt om er där ute!
Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0