Åter igen......

Söndag kväll och en vecka har swishat förbi. Vad har hänt under veckan då? Jo, vi har jobbat, gått på dagis och jag har fyllt år!

Blev bjuden på lunch av min kusin på min födelsedag :) Mycket trevligt!

Här kommer även lite bilder från förra helgen då jag hade kalas.

Busungar <3

Minibus<3



På söndagen hade vi en lugn slappardag efter allt kalasande.

Tjejmys och gjorde oss fina <3

Igår var vi på maskeradparty med USA-tema. Lilla Sessan sov hos mormor och morfar 💖


Kvällens naglar! 


Idag har vi mest tagit det lugnt, som vi brukar på söndagar (vilodagen). Tittat på när damerna fick silver i sprintstafetten.

En liten rolig sak hände på min födelsedag. Jag var på systembolaget och skulle köpa det vi skulle ha till helgens party. Jag fyllde 29 år och  fick visa leg :D Inga rynkor här inte ;) 

Nej, dax att sova 😴 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0