Tjoho!!

Det var ett tag sen jag bloggade sist! Tiden går!! Vad har hänt sen sist då? Jo, vi har ju varit sjuka igen så klart 😛 Jag har haft en virusinfektion i magen och Felicia har varit riktigt förkyld men hög feber. Känns som vi får allt och det börjar bli lite tröttsamt, men man för ta det som det är och göra det bästa av situationen. Vi tittar på mycket film och myser 😊 Det tycker vi om!! 

Här kommer lite bilder! 

Figaro myser med Lilla sjuklingen <3

Var som att köra på en isbana påväg till läkaren.

Feberfri Sessa <3

Paket från Villervalla <3 till lilla Hjärtat!!!

När mamma busar med mig blir jag trött! Sov gôtt på hallgolvet :) <3

Har börjat använda linser på jobbet, men satan Vad det kliar i ögonen. Så det fick bli ett par arbetsglasögon istället!


Ha en fortsatt bra kväll där ute i vinterlandet!
Kram Angelica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0