Spontantripp 😊

Idag har Ă€lskling jagat Ă€lg, dĂ„ det har varit eftersatt hĂ€r i Gaers. De fick 2 kalvar, sĂ„ det blir mer Ă€lgkött i frysen 😊

DĂ„ vĂ„r prinsessa sovit hos mormor och morfar i natt, sĂ„ Ă„kte jag och hĂ€mtade henne. Jag stĂ€llde klockan imorse och gick upp lite tidigare! Dammsög innan jag for och hĂ€mtade lilla gumman! 😊💜 Skönt att ha det gjort!

NÀr vi satt och fikade ploppade tanken pÄ att vi kanske skulle Äka till Ikea upp. Mamma var inte sen pÄ att bli med sÄ jag, mamma och Felicia tog oss en tur.


Prinsessan lĂ„g och myste i kundvagnen 💜

Det blev lite saker med hem, precis som det brukar nĂ€r man Ă€r pĂ„ Ikea 😊 Jag har aldrig gĂ„tt in dĂ€r och varit tomhĂ€nt nĂ€r jag kommit ut. Tror inte att det nĂ„gonsin kommer hĂ€nda heller!


Min vackra mamma och jag 💕

Glömde frÄga i förra inlÀgget; "Har ni nÄgot nyÄrslöfte?"
Jag har inget speciellt, men jag har tÀnkt mig att bli lite starkare i kroppen och ska styrketrÀna mer Àn jag gjort. Tror det Àr bra för bÀckenet bla och kroppen överlag.
Annars kör jag nog pĂ„ som vanligt 😊

Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Angelica

Efterjakt ska det sjĂ€lvklart stĂ„ 😉

2015-01-02 @ 22:39:44
Postat av: mostra

Herre Gud va lika ni Àr. Samma glasögon ocksÄ.

2015-01-03 @ 22:44:42

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0