Uppdatering!!

Tjoho på er!!!Här kommer en uppdatering från sjukstugan, eller ja fd sjukstugan!!Nu är vi äntligen friska! 😊 Både jag och Felicia har haft magsjuka! Efter att jag jobbat kväll i onsdags och duschat och gjort mig klar för natten, så kände jag att jag var illamående 😞 NEJ!! (Klockan var då 02:00) Tänkte först att jag är nog bara trött efter att inte varit van att vara uppe så sent. Jo tjenare!! När klockan var 06:00 hade jag inte sovit en minut. Spydde en och annan gång. Sen när man var "tömd" kunde jag sova lite, tills jag kände att andra änden ville till toan. Nej fy, nog med detta. Välbesökt 😉
I söndags var vi ute länge jag och Felicia (pappan i huset var och styckade kött) och gjorde allt mellan himmel och jord. Vi skottade lite, åkte pulka, tittade på hästar och byggde en snölykta 😊 Gôtt att komma ut och busa och leka efter allt torkade av spyor och toabesök!💖
Ha en fortsatt bra vecka där ute och sköt om er!Kram Angelica 😊

Kommentarer
Postat av: Mormor M

Så roligt att se att ni är friska <3

2015-01-13 @ 12:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0