Välkommen kära helg!!

Fredag kväll, prinsessan sover, mätt och go, halvsover i soffan och bara njuter av att helgen är här 😊

Under veckan var jag mammaledig och den dagen hade vi en tid hos veterinären att passa. Figaro blev kastrerad och allt gick jättebra. Han hade varit lugn och tuff sa de när vi hämtade honom 👍


Duktig liten pöjk 💙

Under tiden som vi väntade på att han skulle bli klar, lekte jag och lilla hjärtat i stadsparken. Fint väder var det också 😊



Vi köpte även med fika från Nordells (stans bästa café enligt mig) och tog med oss hem, då lilla hjärtat hade namnsdag 💜
Mysig dag med det bästa som finns 💖


Världens bästa mamma och pappa 💕 passade lilla prinsessan igår, så jag kunde träna och älskling köra bort snö. Tack älskade ni 💖
Träningen gav mig en lite stelare kropp idag, men det känns bara gôtt 💪👍


💗 Fredagsmys 💗

Önskar er en bra helg!
Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0