En dag i Grebbesta

Den årliga turen till Grebbesta var en trevlig tur som alltid. Det är faktiskt 3:dje gången vi är iväg i år. Vi är ett tjejgäng som åker och har en heldag där vi shoppar, strosar och äter gott. Det var Jag, Annie, Lisa, Marlene och Anna som kl.08:00 åkte iväg.
Vi alla har med oss fika, så vi stannar på nervägen på något ställe där vi tycker är mysigt.

 
Annie, Marlene, Anna, Lisa och Jag

Vi hade sällskap av ankor också.





Vi åkte först en liten tur till Fjällbacka som ligger 1.5 mil bortanför Grebbesta.
Inte så många affärer där, så det blev en snabbvisit.


Fin utsikt i Fjällbacka

Sen bar det av till Grebbesta och då var vi så hungriga att vi bestämde oss för att äta innan vi skulle shoppa.
Det blev bakpotatis och räkröra.
När det var dax för shoppingen hittade jag faktiskt ett par 3/4 byxor, en T-shirt, en huvtröja och ett par skor. Köpte små hjärtan i Fjällbacka också.


Dessa skorna köpte jag

Efter lite shopping var det dax för glass och kika på båtar. Och vilka båtar sen, miljonbåtar. Man blir lite impad när man går där på bryggan, de är inte små om man säger så. Fina, fina!

 
Lisa, Anna, Marlene och Annie

 
Fina och dyra båtar

Som ni kan se på båtbilderna hade vi faktiskt lite sol en stund också. Det var härligt att få se den en stund för när vi åkte hem sen så regnade det ju närmare hem vi kom.
En trevlig dag var det :0)

Kram! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0