En helg med äventyr

Vi har varit på äventyr på sätt och vis. Vi har tittat på världens bästa filmer, Sagan om Ringen triologin. På lördag eftermiddag/kväll tittade vi på Härskarringen och Sagan om de två tornen.

 
Filmvärldens mästerverk

De är så himla obeskrivligt bra dessa filmer. Man vill bara hoppa in i TV:n och vara i den världen.
Det är inte första eller sista gången som vi ser dessa filmer. När dessa filmer rullar på våran tv är jag och älskling så inne i filmerna att vi knappt säger något till varandra.




På söndagen var det dax för kalas hos farmor som blev 66 år gammal.

 
Erik och Farmor

 
Mina kusinen David och Simon

 
Pappa och min faster Birgitta

 
Min kusin Fredrika och hennes man Tomas


Mamma och Älskling

Många goda pajer fick vi och mycket gott tillbehör. Efterrätterna var också mumma och trevligt folk.

När vi efter kalaset var mätta och belåtna slängde vi oss ner i soffan och tittade på den
tredje filmen - Sagan om Konungens återkomst.
Än en gång, filmerna är fantastiska.



Kram! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0