KORN i högtalarna

Japp, de lyssnar jag på nu. Alltså, jag njuter av bra musik och att det är HELG. Det var den sista 5-dagars veckan detta år. Man tackar!





Har varit lite bloggtorka nu ett tag, så kan det bli ibland! Inte hänt så mycket heller för den delen. Handlat lite julklappar under veckan, så nu är det inte så många kvar :0)

Det har varit kallt denna veckan också, börjar verkligen längta till varmare breddgrader nu.


Längtar tillbaka!

Under helgen ska jag spela match och jag ska ut och festa. Om jag orkar på söndag blir det kanske lussekattsbak, men det beror på hur det går på lördagen det.
VAD SKA NI GÖRA DÄR UTE?

Ha en bra helg och sköt om er!

KRAM/ Angelica


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som det blir en fin helg för dig! Själv måste jag skriva på uppsatser...inte lika kul kanske men gött att få det gjort.

2010-12-10 @ 18:03:51
URL: http://livinis.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja det är lika bra att göra det, så är det gjort sen. :0)

2010-12-10 @ 19:02:50
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0