En redig klapp på axeln!

Ja, det är var jag och Älskling är värda. Idag har vi lagt HELA garagetaket inklusive nockpannorna. Fy fan vad vi är bra! Det känns mycket härligt att ha det gjort. Nu kan snön komma utan att det gör något. För takets skull iaf, inte annars. Det får inte bli vinter än, nej nu vill vi ha soligt och fint ett tag först! Totalt har vi lagt lite drygt 1100 pannor idag och det var varmt vill jag lova. Mycket vatten har vi druckigt och lika mycket svett kom det kändes det som. Nu är det gjort och vi är sååååå nöjda :0)


En sida klar och en kvar


Snart är de sista på plats


Nockpannorna fick åka hiss i en hink upp till nocken.


Härlig syn!


Ha en fortsatt bra vecka!

Kram/ Angelica


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Å vad duktiga ni är :) skönt!

2010-07-28 @ 09:54:07
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Jag

Mycket skönt!

2010-07-28 @ 11:21:55
Postat av: mostra

Va bra att detta va klart jätteduktigt. Tyckte du hade stora muskler igår när vi städade. HA HA HA

Nu kan snön vräka ner till vintern, men inte före nov tack.

2010-07-29 @ 17:39:39
Postat av: Ing-Marie

Det var strongt gjort, ni är så duktiga...

och så fint det blev.

2010-08-01 @ 10:05:58
Postat av: Jag

Vi är jättenöjda!

2010-08-02 @ 10:57:10
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0