Oj, nu var det ett tag sen!

Tiden går så fort och det är ett tecken på att man har roligt :0)

Festivalen var jag på, alla tre dagarna.
På torsdagen var jag med min mormor, hon ville så gärna på Robyn, så vi drog iväg.


Jag och Mormor - Vi väntar på att Robyn ska börja spela.


En nöjd 72-åring!


Lillebror kom också med en Robyn T-shirt, som han köpt till mormor.

På fredagen var det dax för In Flames , som vi hade laddat för och de var sååååååå himla bra. Vilken höjdarspelning! 5 Stjärnor till dem :0)

På lördagen var det dax för förkalas hos Emma och Linda. Där satt vi ett gäng och smakade på lite goda drycker i trädgården. Mycket trevligt!


Det har faktiskt blivit en del pysslande med hus och dyligt och åkande över höjda till Mangskog.

I torsdags hjälpte jag mor och far med deras kök. Jag (bossen som mamma kallade mig) och mamma (min hjälpreda som jag kallade henne) tapetserade deras kök. Blev kanonbra!


I fredags körde Jimmy flera gånger över höjda till Byggvaror i Mangskog och hämtade takpannor. När vi hade alla pannorna hemma var det dax att bära upp dem. Som tur var kunde Joel "Juvelen" Fredheim komma och hjälpa oss.......Tack så mycket! Vi bar dessa buntar som fan och till slut var alla 218 bunt uppe på taket :0D Efter det blev det grillat och annat gott i magen.

 
218 bunt uppburna för hand - Varje bunt väger 20KG

Och i lördags var det dax att åka över höjda igen och hjälpa mor och far med uppsättning av kökskåp. Deras kök kommer att bli så himla fint :0) Alla delar passar så himla bra ihop, i både färg och mönster.

Både söndag och måndag blev det inte många knop. Soffläge hela dagarna och en massa gott att äta........som regniga dagar ska vara. Riktigt härligt med regn ibland! Då kan man se på film, som är sååååå roligt!
Martin, Susanne och Viktor kom på en liten fika på söndagen. Mycket trevligt!


Lilla Viktor



Som ni kan se är det riktigt full rulle på oss ibland, men när vi väl slappar.......Ja, då slappar vi!

Ha det nu så bra!

Kram/ Angelica


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fin blogg du har Angelica! Ni är värda lite slapphet efter allt jobb ni har lagt ner. Vad fint garagetaket blev!! Ni kan vara supernöjda över erat nybyggda hus och garage!

2010-07-28 @ 14:27:32
Postat av: Jag

Tack ska du ha Susanne! Vi är nöjda och njuter av det som är vårt :0)

2010-07-29 @ 00:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0