Avatar

I fredags var det dags att se den berömda Avatar och det var en j*vligt bra film. För de som gillar Sagan om Ringen ska verkligen se den. Ett riktigt mästerverk tycker jag! Så mamma och Gika, ni behöver inte lägga någon energi på denna film. Tror inte den faller er i smaken.

Det var ett riktig äventyr av alla de slag. Mycket bra gjord med effekter och så. Fin miljö! Det är samma som i Sagan om Ringen, man vill bara krypa in i TV:n och vara i denna fantasivärlden. Alla färger och former på saker och ting, konstiga djur och fordon.



Tänk vilket fränt jobb att sitta och komma på och rita olika konstiga djur och figurer till filmer. Då får man tänka utanför ramarna iaf. Det kan bli precis vad som helst. Häftigt!

Här kommer det lite bilder från filmen:









Denna film är ett måste för de som gillar fantasy.
Tjo å tjim!



Kommentarer
Postat av: Gika

Jag LOVAR jag ska inte se den ;) Kram

2010-05-10 @ 20:39:09
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Mamma

Å jag som har köpt den. Men jag brukar ju köpa de flesta filmerna. Kanske kanske den är bra vem vet, morsan kan ju försöka med att drömma sig bort. Vi får se hur det blir. Kram lilla gumman :-)

2010-05-11 @ 22:17:30
Postat av: Jag

Kanske du tycker den är jättebra och blir omvänd och tittar på sagan om ringen sen också. Vem vet?! Titta på den iaf. Kramiz lilla mor

2010-05-11 @ 22:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0