Fika, bio och kalas

Nu har det varit lite torka ett tag, men nu kommer det lite bilder här på vad som hänt under veckan.

I torsdags var jag och min vän Marica och lilla Albin och fikade på Nordells. Alltid lika trevligt!


Lilla goa Albin

 
Marica och Jag


Marie-Louise var i stan och kom och sa hej. Milla sover så gott! (David var också med, men han fick jag inte med på bild)

Fredagen bjöd på massa fika. Engmark ringde och frågade om jag var sugen på en fika och det tackar man inte nej till. Moster Brun here we come!
Sen var det dax att fira mormor på hennes 73-års dag. Där fick vi god mat och småkakor! :0)


Älskade mormor


Jimmy och Mimmi gosade i soffan

Igår packade jag 8kg älgfärs innan jag åkte iväg på match (hemma). Vi spelade mot Skoghall och vi förlorade i Sudden med 6-5. 1 poäng iaf. Skulle nog ha vunnit matchen, men nu blev det inte så.
Igår kväll åkte jag och Älskling till Karlstad och tittade på Harry Potter och Dödsrelikerna. Gud vad den var bra! Kändes inte som det var 2 timmar och 30 minuter, ville se fortsättningen med en gång.



Idag blir det inte många knop. Blir en gosedag med lite pyssling inför julmarknaden den 3-4 december. Den är på Kvarnen i Sulvik, så Välkomna dit! Ska elda i kaminen och dricka te också!

Ha nu en bra söndag och kommand arbetsvecka!

KRAM!/ Angelica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin Blogg! Jag ska försöka uppdater min också. Kram från Peggy

2010-11-21 @ 11:47:13
Postat av: Jag

Tack ska du ha Peggy!

2010-11-21 @ 23:06:18
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0