Helg med mycket skoj!

Den här helgen har varit jätterolig! På fredag kväll var jag , Älskling, Fredrik, Linn, Mia, Kajsa och Torbjörn och bowlade på Taket. Efter bowlingen hade bord beställts och det var dax för mat. Gud så gott det var! Vad det är roligt att bowla. Man koncentrerar sig och försöker att få ner dessa käglor. Ibland går det jättebra och vissa gånger hamnar klotet i någon av rännorna.



Igår var jag på fest hos Marlene.

 
Jag och festens värdinna

Vi var några tjejer hos henne och intog lite drickbart och senare på kvällen bar det av till Taket.
Här kommer det bilder.

 
Emma                                           Mia

 
Marlene                                        Jag


Maria och Anna


Tim - Enda killen på festen


På Taket träffade jag Linn och en kompis till henne


Jag träffade också min underbara mamma


Just nu ligger det en jättegosesjuk 4-bent ängel i mina armar. Det kurras och göttas i mängder.


En av våra 4

Ha nu en mysig kväll där ute!

Kram! /Angelica



Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt med stora barn så man kan vara på "taket" och partaja samtidigt. Kramiz

2010-10-31 @ 19:47:50
Postat av: Jag

Roligt det :0)

2010-10-31 @ 23:05:48
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0