Present till våra små änglar

I fredags var det dax att dra till Munkfors och spela match. Vi hade ingen målvakt så jag fick hoppa in. Det betyder att jag nu har spelat på alla platser i laget. Målvakt, back, center och forward! Det blev tyvärr förlust med 9-2 till slut. Tycker inte att siffrorna speglar matchen, för inför tredje perioden stod det 4-2. Det var i slutet på tredje som det drog iväg. Jag tyckte vi gjorde en bra match ända tills de sista minuterna. Vi hade 25 skott på mål och Munkfors 32, så det var jämt. Men, men bättre lycka nästa gång. Nu har vi spelledigt i två helger.

Igår blev det en liten tur ner till stan. Vi var på Telia så Jimmy fick sig en ny mobil, för den har dött. Sen fikade vi på Nordells. Efter det blev det en tur till djuraffären och inhandla en klösmöbel till våra små.


Den var poppis! Upp i den med en gång.



Barry


Bianca


Mico


Lester

Jag var även på innebandy igår och tittade på Arvika. De vann med 6-5. Härlig seger till slut.
När jag kom hem sen var det dax för att packa älgkött. Så nu är frysen fylld :0)

Kram! /Angelica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0