Repris från igår

2 kalvar till, precis som igår!  Det ska bli jakt imorgon också så det är bara att gå upp med tuppen, ut i skogen och skrika HÖ HÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ! Det är riktigt roligt tycker jag :0) Och hoppas det smäller, så vi får några älgar till :0) När det smäller undrar man vad som skjutits och hur många. Alltid lika spännande!

Det är förvånadsvärt lite med älgflugor i år faktiskt och det gör ju inget. Detta svårdödade, äckliga kräk!



Vi har det faktiskt lyxigt denna veckan, svärmora lagar mat åt oss, så det behöver vi inte tänka på. Det är guld värt att bara åka dit och sätta sig och äta. Idag fick vi kolgryta. Den är god den!

Nej nu ska jag ta en röhet dusch!
Ha en mysig kväll, det ska vi ha!

Kram! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mormor

Blir du inte svart i munnen om du äter kolgryta?Är inte kålgryta godare? PUSS PUSS.

2010-10-14 @ 09:42:57
Postat av: Jag

Jo, det har du nog rätt i mormor ;0)

Märkte jag inte ens när jag kontrolläste. Puss, puss!

2010-10-14 @ 17:45:08
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0