Oj, oj, oj!

Vad det var längesen nu! Hänt saker har det gjort också.

Som ni troligt vis förstår så har vi köpt en ny dator. Den gamla dog ju, så det var bara att köpa en ny sa de på Hög Data efter felsökningen. Jag har verkligen insett att man är rätt beroende av datorn ändå. När man ska betala räkningar, kolla upp info och blogga ;0) Det har ju inte varit jobbigt så, men man har tänk: "Kollar upp det på datorn, ellet inte för det hade vi ingen nu nej". Vi sitter inte mycket vid datorn, men den är väldigt bra att ha när man behöver den.

Jag blev tillfrågad om jag ville filma ett bröllop och det tackade jag självklart ja till! Att filma och ta kort är något som jag tycker är otroligt roligt. Jag är inte bra på att rita, så jag skapar konst i bilder istället!
Att få filma en sådan viktig dag som ett bröllop är, är en ära och en  rolig och viktig utmaning! Sker inte varje dag, men man kan ju hoppas på fler gånger :0)
Det var lite spännande att se ett bröllop i Mangskogs kyrka, eftersom vi också ska gifta oss där. Det gjorde det hela ännu mer verkligt! Att det där är vi om bara några månader :0)


Älskling och jag

Det har ju varit påsk också.  Den värsta jag varit med om faktiskt! Jag drog nämligen ut två visdomständer på skärtorsdagen. Plopp, Plopp och så var båda ute på 30 minuter. Det gick ju jättebra............Ända tills det blev infektion i hålet på nersidan. SATAN vad J*VLA ont jag har haft! Kan inte med ord beskriva alltså. Jag har sovit jättedåligt och haft ont, ont, ont.
Allt som är flytande har jag "ätit", slät yoguhrt, blåbärssoppa, nyponsoppa och efter några dagar orkade jag få i mig mos. Det är väldigt bra att det finns olika smaker på yoghurt, annars skulle det bli väldigt tråkigt.
Har fått en pencilinkur på 10 dagar, så nu börjar det bli bättre. Har inte jobbat nu på två dagar! Jag har iaf ätit stuvade makaroner. Gôtt att få tugga på något! Så för min del har det inte blivit en enda godisbit under påsk, men det behöver väl inte vara påsk för att man ska kunna äta det :0)

Nu får ni ha det så bra och njuta av det fina vädret!

KRAM! /Angelica






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser att du har haft en jätteontpåsk. uj uj uj det var inte kul. Hoppas du är bättre nu när du fick lite "meduksin". Ha så kul till LÖRDAN på festen. Kram

2011-04-27 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0