Oj, vad tiden går fort!

Nu har tiden sprungit iväg tycker jag! Bloggandet har inte blivit så högt prioriterat. Finns ju lite annat att göra! Få de sista pusselbitarna på plats. Men nu är det inte mer än småsaker kvar.

Förra veckan var jag gräsänka, då älskling var på en jaktresa i Sydafrika. Han hade det jättebra där nere, ett minne för livet! Så jag har kört lite bil! Det är ju jättebra att Gardemoen ligger nära. Bekvämt att flyga där ifrån.
När han var på andra sidan jordklotet, så höll jag ställningarna här hemma. Bröllopspyssel! Sen har jag även varit med Lisa på en shoppingtur i Karlstad. Hon bjöd mig även på middag en kväll! Då hade vi riktigt tjejmys på ballkongen!  

 
Mat måste man ha när man shoppar

Kristina var även och hälsade på en kväll. Vi grillade och göttade oss på verandan! Sen bakade vi en blåbär/hallonpaj och smaskade i oss.

 
Pajbak och vispning av vaniljsås

Fint väder, så jag får går ut och götta mig en sväng! Ha en fortsatt bra dag där ute i landet!

KRAM! /Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0