Möhippa

Det har man ju förstått att den skulle komma och det gjorde den som ett brev på posten! Jag anade INGENTING kan jag säga. Var totalt grundlurad! Möhippan var i onsdags och det var verkligen jätteroligt!
En oförglömlig dag!



Jag, Annie och Kristina skulle åka till Ikea en sväng, men hade lite andra ärenden först. Vi kliver ur bilen och börjar gå mot Barbros Brygga och bakom ett hörn kikar då 10 personer fram. Då förstod man att: "Här blir det inget Ikea inte!" Sen rulla dagen på med en massa skoj och mycket skratt :o)


Se vilka fina kläder jag fick ha på mig!


En oförglömlig dag!

Tack alla inblandade :o)

Ha en fortsatt bra söndag!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack! Köss och Klem!

2011-07-24 @ 18:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0