Tjoo å Tjimm!

Jo då, I´m alive! Har bara inte tänkt på blogginga faktiskt! Bröllopsplanering har det varit fokus på. Nu känns det som att vi snart har allt vi behöver! Inte mycket till som ska köpas. Det närmar sig med stormsteg nu tycker jag! Roligt, Roligt och nervöst på ett bra sätt!



Annars har det inte hänt så mycket annat än att det är semester då. GUD vad det är skönt! Kan jag tänka mig ha lite oftare än bara en gång om året ;0)

Nu ligger det en brun liten kille i knät och är så gosig och kurrar som en motor! Gött å gosa!


Min lilla gosegris!

I söndags var jag, älskling, lillebror och Annie på bio i Arvika. Det var dax för Harry Potter! Det var spännande att få se hur allt slutade. Ni kan vara lugn, jag ska inte berätta något =) Vi har inte varit på Palladium efter de renoverat. Det blev mycket fint! Roligt att ha en sån fin biograf i Arvika. Hoppas bara att folk går dit nu och inte åker till Karlstad istället. Det vore synd!



Igår var vi gratulerade världens bästa pappa på fördelsedagen!
46 år blev han! Vi fick en massa gott att äta =)


Min underbara pappa!

Förr, förra helgen var vi i Stockholm på Sonisphere. Det var en kanonhelg, med fint väder, bra musik och trevliga vänner =) Festivalen ligger vid globen och det var många bra band tycker jag. Vi såg
In Flames, Slipknot, Mustasch och lite av Airbourne!
Slipknot hade en riktigt bra show. In Flames tyckte jag också var bra, fick gåshud ett X antal gånger =) Som sagt, en riktigt härlig helg =)

Nej, nu ska jag gå ner till köket för vi ska fixa till en älgstek! Mysa med goda mat! Blir nog en paj till efterätt också!

Ha det gött där ute och sköt om er!

KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0