Vad fort det gå!

Ja ni, det har inte blivit så mycket bloggande denna vecka. Det går ju så fort! Har faktiskt inte suttit vid datorn under veckan heller! Fint väder och härligt ute!


Från det ena till det andra så har ju Big Brother börjat igen. När det gick för några år sen, så tittade jag på det. Tänkte att det nog inte va så kul nu, men fel hade jag där. Jag har fastnat! Gurkan är en skön typ iaf. Igår, när de skulle äta surströmming skrattade jag så jag grina.


Gurkan

Hur har det blivit för er? Har ni fastnat?

Nu ska det bli mat!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Zandra B

Inatt drömde jag att jag var med i big brother! Haha. Så man kan nog kalla att jag har blivit fast i det ;) Dock somnar jag nästan mitt i varje avsnitt för jag är så tröttis på kvällen :p

2011-03-18 @ 07:25:56
URL: http://zandrasblogg.wordpress.com
Postat av: Jag

Ja det är lite sent, men väldigt roligt :)

2011-03-18 @ 07:52:36
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: Simone

Vi följer också det, men vi måste ju titta dagen efter online... Joel är förbannad på Katerina, haha!

2011-03-23 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0