Planering av olika slag!

Det har varit helg och en bra sådan. Jag var ledig i fredags eftersom jag hade jobbat kväll =) I fredags var jag nere i stan och styrketränade på badhuset. Härligt!
Jag bokade även frisör och blommor till bröllopet =) Några punkter till på listan att bocka av.



Det är väldigt roligt att planera! Det finns mycket fint att kika på och välja mellan. Inbjudningarna är klara och utskickade och det känns bra!

I lördags hade vi innebandy avslutning i Åmot. Förstavar vi hos Sandra och Björn en sväng och sen var vi på hemvärnsgården, både dam- och herrlaget! Det var trevligt! Jag fick pris också, " Årets spelare"! Motiveringen var: Detta pris går till en spelare som denna säsong har spelat back, center, forward och målvakt. Och det var jag =) 
 Alla hade nästan åkt när klockan var 23.30. Lite synd! Lars skjutsade oss till Arvika, så jag och Lisa drog varvet på Taket! Där var det mycket folk!

På söndagen var vi ute i trädgården och planerade och bestämde oss för hur vi ville göra med den. Det finns många idéer och roligt ska det bli. Verandorna ska vi börja med först. Inte så mycket jobb kvar och det ska bli roligt att få dem färdiga =) Bara man börjar, så rullar det att på.
Älskling åkte lite senare på söndagen och jobba en sväng, så han kunde inte följa med och gratta Annie på hennes 23-års dag. Men jag åkte och där blev vi bjudna på massa godsaker. Efter att ha varit där och ätit gott och pratat med folk, så var det dax att åka hem och då kikade vi på Big Brother. Det var då dax för Katerina att åka ut.


Carro-gumz

Det är nu en ny vecka och igår var Carro här en sväng. Vi satt i solväggen och bara njöt och pratade i mängder, som det brukar bli när vi ses.
Idag har jag varit på Dömle Herrgård på en facklig närvaro dag. Det var intressant! Det var väldigt fint där måste jag säga.........och stort.


Dömle herrgård

Nu blir det soffläge och invänta Big Brother! Ha en fortsatt bra kväll och vecka!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Carro

Det va så trevligt att sitta i solväggen och prata. Önskar att det fanns fler timmar på dygnet så man hann det liiiite oftare. Kram

2011-05-10 @ 21:15:17
Postat av: Carro

Det va sååå trevligt att sitta i solväggen och prata. Önskar att det fanns fler timmar på dygnet så man hann det liiiite oftare. Kram

2011-05-10 @ 21:16:38
Postat av: Fredrika

Grattis till priset =) kraam

2011-05-10 @ 22:21:18
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Jag

Carro: Ja det önskar man. Men det ska blir lite ändring på det iaf =)

Gika: Tack så mycket!

2011-05-11 @ 10:06:16
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0