Välkommen oktober!

Nu är det oktober månad och idag är det den andra. Bara ett konstaterande och inget mer med det.

Jag måste ta upp och fråga er där ute en sak (tror det flesta kommer hålla med, men jag kollar ändå), angående Gunilla Person i Hollywoodfruar. Jag blir inte klok på denna människan. Hur kan man göra så mot sitt barn.
"Det är Gud och Jesus som vill att du spyr upp detta slemmet"
BULLSHIT! Stackars lilla flicka! Och det ska vara ett "roligt" program, att se på denna människa. Det har ju tom. pratats om henne i båda radio och tv om detta med slemmet, så jag tror ju inte det är bara jag som reagerat på detta.

Mârtenshelgen har varit lugn för min del (tandutdragningen). Vi var på Fredriks 25-års kalas igår och gratta honom, men jag körde. Det var trevligt iaf och man fick skratta åt mycket roligt! Tack för en rolig kväll!

Denna gången har det gått bra efter utdragningen. Är absolut inget i jämförelse kan jag säga.

Idag har vi inte gjort något mer än att bara tagit det lugnt och legat i soffan. Känns som att vädret är riktigt passande för detta också :0) Nu ska det bli lite mat och sen ska jag nog kyrpa ner i soffan bredvid min älskade man igen. Ha en bra söndagkväll!



KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mormor

HUR GÖR MAN NÄR MAN KYRPAR?

2011-10-02 @ 21:03:24
Postat av: Jag

Ja det du är mysigt det ;0)

2011-10-03 @ 10:52:13
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0