Oj, vad tiden rusat iväg!

Och bloggat har jag inte gjort! Men, men vad gör det om 20 år!

Ska skriva mer i helgen tänkte jag, men nu vet ni att jag inte glömt bort er och att allt är bra med oss :0)
Herr och Fru Olsson :0)


♥ ♥ Vi två ♥ ♥

Har sett på Breaking News under veckan (det nya nyhetsprogrammet med Philip och Fredrik) och på slutet av varje program visar de upp en t-shirt som har med någon av nyheterna att göra. Den t-shirten som var i förrgår vill jag bara ha. Gud så rolig den va! Plura blev ju dömd av högsta domstolen för att han hade haft narkotika i jackfickan och på t-shirten stod det Plura is HD ready!
HA HA HA HA :0D
Sån humor gillar jag!

Nu ska det bli lite kvällsmat och mys med min underbara man!
Ha en trevlig kväll där ute och sköt om er!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni får ha det så mysigt. Kramiz <3

2011-09-01 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0