Solsken i fejset!

Underbart väder, så Idag har vi haft en ute-grejar-dag! Älskling har röjt och gjort det fint i slänten och jag har kvistlackat panel som vi ska ha i trappan inne. Det blir en och annan kvist att dutta på. Mer än hälften blev gjort :0)

Nu ligger jag och rôtar mig i soffan och älskling är ute och jagar. Sen när han kommer hem blir det myyyys (det bästa som finns). Vi ska laga fläskfilé med klyftpotatis och lite annat gôttit till!
Kanske skulle åka ner till stan och hyra en film?? Vi får se! Beror nog på hur skön soffan är att ligga i ;0)
Jag ska torka tårar om ca 30 min. Då ska jag se på "Kvällen är din" och det går ju inte att inte få tårar i ögonen. Av glädje då ska ju tilläggas!

Ha en härlig fortsättning på lördagskvällen!
KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0