Foglossning!

Ja det har man fått, så nu är jag hemma och är sjukskriven. De dagar som jag har riktigt ont, så vankar jag som en anka. Men jag tänker inte klaga, för för det första så gör det inte mindre ont då och för det andra så kommer det ju att komma ut något underbart :0) Bara man tänker sig för med tunga lyft och vila, så går det att någotsånär. Man "vänjer sig" på något konstigt vis, men njutbart är väl synd att säga att det är. Men annars så mår jag bra :0) Njuter av allt! Sparkarna, den växande magen och tanken på att bli förälder och att få möta vår lilla bebis ♥

Jag har blivit beviljad graviditetspeng också, vilket känns skönt! Det blir för tungt att dra och bära plank och brädor. Så nu ska jag, kroppen och vår älskling i magen förbereda oss för "den stora dagen" i lugn och ro :0)

Ha en bra vecka och sköt om er!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mormor

Du får nog en liten jätte.Ta allt i ultrarapid.

2012-08-20 @ 21:01:52
Postat av: mostra

Det är bara att njuta nu Angelica. Vilken gullig mage den växer för fullt ser jag. Kramiz

2012-08-20 @ 21:48:36
Postat av: Jag

Som sagt, njuta och lugn och ro :0)
Det växer och växer :0)

2012-08-20 @ 21:54:10
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0