Ett leende kan inte skada!

Vi alla tycker olika, men skulle det verkligen vara så bedrövligt att dra på smilbanden? Jag hade ett ärende i stan innan jobbet idag och gick på trotoaren. Där möter jag en äldre dam (65-70 kanske) och vi tittar på varandra, så jag ger henne ett leende. Fick verkligen inget tillbaka! Hennes "leende" gick neråt! Kan man verkligen inte ge ett tillbaka, det kostar ju ingenting och man gör personer glada (inte riktigt alla då verkar det ju som). Är livet så tråkigt, så man måste gå och sura?! Jag vet iaf att jag kommer fortsätta le åt folk, för jag tror på något sätt att det blir lite trevligare i samhället då! Ett leende har än så länge inte skadat någon, vad jag vet!
Vad är era tankar om detta? Håller ni med eller ej?
Ha en fortsatt bra kväll!
KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0