Love Paris!

Jag vet att ni har väntat! Men den som väntar på något gott...........heter det ju! Vår bröllopsresa var underbar! Paris är verkligen en fantastisk stad! Love it! Vi gick och myste på lite museum, i själva staden och så åkte vi tunnelbana och bara kikade runt. Shopping blev det ju självklart :0) Kanonväder hade vi också, en dag runt 35 grader och de resterande dagarna 25. Sol och värme :0) underbart! Hotellet vi bodde på, som låg 300m från Eiffeltornet, var jättefint! Stor hall, stort rum och ett stort badrum, det var så fint :0) Vi var uppe i Eiffeltornet runt halv tolv - tolv på kvällen, så vi fick se Paris nattetid. Hela staden lyste så fint. Mycket god mat har vi ätit också, luncher, fika och middagar! Finns mycket god mat att välja mellan. Vi hade det alldeles underbart <3 (Lägger upp några fler bilder när jag har kollat igenom alla i kameran, men ett litet ihopklipp har jag gjort.) Ha en bra tisdagskväll oavsett om ni har semester eller ej! KRAM! /Angelica :0)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så mysigt. En stad som jag också vill uppleva. Kramiz

2012-07-11 @ 17:00:57
Postat av: mormor

Så härligt att få se Paris innan lilla hen kommer.Ha en fin semester båda två.

2012-07-11 @ 17:27:30
Postat av: Angelica

Ja, åk dit! :0)

2012-07-11 @ 20:00:33
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0