Mysig helg!

Det är måndag och semestern har börjat :0) Wiho! Helgen har varit bra, lite sol för en gångs skull! I lördags var vi på Hotellet och käkade filébuffé. Mums vad gott det var! Kilade även in hos brorsan och Annie! Igår gick älskling med röjsågen och gjorde fint! Jag grejade lite i barnrummet (det har vi haft som förråd). Finns en och annan pryl där. Rensade noga i början när vi flyttade, men sen blev det tråkigt så då åkte allt med i lådorna. Så jag får sortera nu istället. Hemska vad mycket grejer det blir! Har mycket saker som vi inte ska ha. Hur har ni det ute i stugorna? Är det samma sak för er? Hade tänkt vara med på någon loppis framöver. Är ju dumt att kasta riktiga saker tycker jag! Ska även ge bort till Gunnarskogs bygdelag, som samlar in saker till auktion. Bättre det kommer till någon nytta än att det ligger i bananlådor. Igår kväll kom brorsan och Annie! Vi åt hemlagad pizza och kollade på film! Ingen bebis har det kommit heller. Nu vill faster att du ska komma ut, men du gör väl som du vill antar jag ;0) Inte länge kvar nu iaf :0) Imorgon är datumet satt, så då har Annie gått 40 veckor och här har det gått 23. På samma dag, så det skiljer 17 veckor precis mellan oss :0) Blir roligt att få på samma år :0) Så för er som inte visste så blir mamma och pappa farmor & farfar och mormor & morfar på samma år! Full rulle för dem :0) Nej nu ska jag semestra lite! KRAM! /Angelica P.S. Redo för filébuffé på bilden!


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Ja vi väntar på att det ska bli full rulle. Kul ska det bli. Kramiz

2012-07-16 @ 20:35:06
Postat av: mostra

Förstår att ni hade nysigt på hotellet. Njut av semestern nu. Det gör vi idag är vi lite bruna av solen huden känns lite stram det blir att smörja upp sig. Kram på er

2012-07-16 @ 22:00:12
Postat av: Anonym

Det var mysigt jag menade. Ha ha

2012-07-16 @ 22:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0