En trött katt.....

ligger det bredvid mig nu! Han snusar och sover så gôtt, vilket jag också gör snart känns det som.

Idag har jag varit ledig, så Annie och jag gjorde stan lite osäkrare en sväng. Självklart blev det en fika på Nordells....Mums! Lite shopping också så klart ;0)
Jag och Älskling har haft fredagsmys här hemma på kvällen! Love it <3
Det var även premiär för ett par av de nya skorna idag. De har jag fått av Älskling! Han vet att vad frugan vill ha <3 Kommer kort på det andra paret lite senare! De är också jättesnygga! Love shoes!

Nej nu blir det till att sova! Imorgon ska vi upp och greja lite här hemma :0)
Sov gott och ha en bra helg!
Kram! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0