Halva tiden har gått!

Av graviditeten! 20 veckor, det känns som en lång tid men det har gått så fort. Så 20 veckor kvar då :0)
Jag har varit hemma sen måndagen förra veckan för jag har ont i rygg och höft. Jag var hos läkaren idag igen och vilan ger resultat, så vi får hoppas och hålla tummarna!
 
20 veckor
 
Under midsommar var vi i Mangskog på Neragata och på Gunnevi. Några regnskurar kom det på midsommardagen, men det kändes ju inte som någon överraskning direkt. Mycket regn har det kommit hittills i "sommar". Det har varit en lugn midsommar med trevligt folk och god mat :0)
 
Midsommarblommor
 
Lyx ska det vara på midsommar, så tonfisk fick det bli!
 
♥ Imorgon bär det av på bröllopsresa till Paris ♥
Så idag har jag gjort några ärenden på stan och fixat lite inför vår resa.
 
Barry hjälper mig att packa!
 
Det blev även en liten tur till farmor och Erik. Farmor skulle låna en gammal kakburk. De ska ha utställning på slöjden med gamla burkar i år.
 
Farmor och Erik
 
Nej jag ska gå och kika på listan om det var något mer som skulle ner i väskan. Det är det säkert, för en och annan grej för mycket ska jag väl packa med denna gång också ;0) Man "kan ju" få bruk för det! Man vet ju aldrig ;0)
 
KRAM! /Angelica
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, visst går veckorna fort! På gott och ont. Det är helt underbart att vara gravid och känna hur det sprattlar och sparkar i magen. Och att sedan få möta den som bor i en är ännu häftigare. Men det är trots allt en viss påfrestning att vara gravid.

Jag mådde ganska så illa de första månaderna, mer än första gången och tänkte aldrig med! Men redan ett par veckor efteråt så tänkte jag "Äh, det var väl inte så farligt" Man glömmer fort! :)

Nu har jag en hel del foglossning. Inte så att det hindrar mig i vardagen liksom, men det stör...

Hoppas rygg och höft blir bättre och att ni har haft det underbart i Paris!

Kramar

2012-07-07 @ 22:50:22
URL: http://mochamanda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0