13 november

Ja idag var det datum vi fick när vi var på ultraljudet, då lilla gumman skulle ha kommit. Men hon är nu 8 dagar gammal och är sååå himla underbar! Hon är verkligen det bästa som hänt. Man är helt förälskad i denna lilla människa❤ Hon ligger nu på armen och snusar och sover så sött.

Jag måste bara tala om att jag har världens bästa man också. Utan honom har det inte funkat här hemma och jag har inte klarat det! Bara det att ta sig upp ur sängen och soffan utan hjälp, inte behöva laga mat och bara få vila kroppen.
❤Jag ÄLSKAR dig så mycket älskling❤

Nej nu blir det till att gå och sova!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Marie Gulliksson

Hej Angelica! Vet inte om du minns mig, men såg en kommentar som du lämnade i Malin enarssons blogg. Så kikade jag in hos dig och såg att du nyss fått en liten tjej. Så då tänkte jag passa på att gratulera. Så stort grattis!! :) kram Marie.

2012-11-13 @ 23:22:46
URL: http://mariemedstortm.bloggplatsen.se
Postat av: Fredrika

Så söt hon är!! Kram

2012-11-14 @ 03:29:27
Postat av: Mormor Monica

En sån söt liten flicka ni har.

2012-11-14 @ 12:24:36
Postat av: Angelica

Tack mormor och Gika!
Marie: Jo jag kommer ihåg dig! Tack så mycket!
Roligt att du också har en blogg. Mera läsning :0) kram!

2012-11-14 @ 13:26:56
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se
Postat av: marie o Peter

Hej Angelica.
Måste bara säga grattis igen och vilken underbart söt liten tjej ni fått!!! Hon ser verkligen ut som en liten sessa=) Hoppas allt är bra med er. Kram till er alla

2012-11-14 @ 19:43:27
Postat av: mostra

Oj oj vilken gullig liten Felicia. Längtar att få snusa på henne. Hoppas det är bättre med dej Angelica men du har ju bra hemhjälp. Kram på er

2012-11-14 @ 20:45:16
Postat av: Angelica

Tack så mycket Marie! Hon är verkligen vår lilla prinsessa.
ja då ska du få snosa mostra! Ja den bästa hemhjälpen är han :0) vi njuter och mår bra annars <3

2012-11-14 @ 22:13:21
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0